Image Management

 

Kreowanie wizerunku osobistego

Warszawa
Usługi wizerunkowe

Usługi wizerunkowe

Dowiedz się więcej
stylizacja sylwetki
Usługi szkoleniowe

Usługi szkoleniowe

Dowiedz się więcej
color alliance
Akademia stylu

Akademia stylu

Dowiedz się więcej
makijaże warszawa
Sesje zdjęciowe

Sesje zdjęciowe

Dowiedz się więcej
makeup warszawa
Oprawa imprez

Oprawa imprez

Dowiedz się więcej

Autoprezentacja


Celem szkolenia jest nauczenie uczestników skutecznej prezentacji samego siebie w różnych sytuacjach zawodowych i społecznych oraz rozpoznawania strategii autoprezentacyjnych klientów, współpracowników i otoczenia.

Dowiesz się:
Jak skutecznie "sprzedawać" siebie i swoją firmę?
Jak stworzyć przekonywujący osobisty image?
Jak wywierać wpływ na pojedyncze osoby i audytorium.

 

W PROGRAMIE:

1. Kreowanie różnych wizerunków siebie - przyczyny i skutki

2. Motywy autoprezentacyjne
Budowa i podtrzymywanie własnej wartości i tożsamości
Kreowanie odpowiedniego wrażenia i jego skutki
Zależność między wywieranym wrażeniem a osiąganymi celami

3. Jak skutecznie wywierać wpływ na innych
Kontrolowanie miejsca i czasu autoprezentacji
Budowanie kontaktu - ton głosu, kontakt wzrokowy, postawa ciała
Tworzenie relacji interpersonalnych
Sterowanie emocjami swoimi i odbiorców

4. Zasady atrakcyjnej autoprezentacji
Umiejętne wykorzystanie technik komunikacji werbalnej: głos, język, sposób wypowiedzi
Tworzenie wizerunku społecznego zgodnego z obowiązującymi normami
Manifestowanie związków z określonymi osobami lub środowiskami i odcinanie się od innych
Manipulacje pamięciowe - celowe zapominanie lub pamiętanie
Tworzenie równowagi między dążeniem do osiągnięcia celu a oczekiwaniami klientów
Zasady postępowania i zachowania - normy społeczne, preferencje osobiste
Deklarowanie własnych postaw - wzmacnianie własnych cech społecznie akceptowanych
Wykorzystywanie elementów otoczenia do celów autoprezentacyjnych
Komunikacja niewerbalna: gesty, mimika, sposób poruszania się, mowa ciała, wygląd zewnętrzny

5. Kreowanie korzystnego, wiarygodnego wizerunku
Komunikaty psychologiczne związane z kolorami, fasonami, tkaninami, fryzurami itd.
Jaki wpływ ma kolor ubioru na odbiór osoby przez otoczenie?
Dobór fasonów, faktur tkanin, wzorów materiałów do typu sylwetki.
Jak dobrać odpowiednią fryzurę, okulary, akcesoria i kolory do zajmowanego stanowiska? (kolory z własnego zestawu wzorników barw)

6. Stylizacja ubioru pracownika firmy
Jak wykreować własny styl w ubiorze i aparycji
Jak dobrać ubiór do wrodzonych cech wyglądu i osobowości?
Jaki model profesjonalnej powierzchowności pasuje do pracy w firmie?
Jak stworzyć zestawy ubrań na różne okazje zawodowe - metoda oceny właściwej liczby elementów stroju


Metodyka - mini wykłady, ćwiczenia, analiza przypadków, indywidualne porady, dyskusje

W ramach zajęć proponujemy także:

1. pomiar karnacji (profesjonalna analiza kolorystyczna Color Alliance®), który pozwoli na indywidualny dobór barw w ubiorze i makijażu

2. wynikiem analizy jest indywidualna paleta 40 kolorów CA harmonizujących z kolorytem własnym ułatwiająca dobór odcieni kolorów w garderobie i dodatkach, a także w kosmetykach kolorowych - na życzenie osób zainteresowanych lub dla wszystkich uczestników warsztatów

3. dobór kolorów w makijażu na co dzień i inne okazje - tzw. lekcja makijażu z graficznym zapisem makijażu dla kobiety